TEST KOSMETYCZNY : Balsam pod prysznic NIVEA


Dzisiaj mam dla Was pierwszy test kosmetyczny wykonany przeze mnie. Na pierwszy ogień poszedł według mnie najciekawszy produkt firmy NIVEA. Wybrałam jeden z balsamów do ciała pod prysznic do skóry normalnej i suchej. Jako, że produkt pierwszy raz zawitał w mojej kosmetyczce postanowiłam zaopatrzyć się w mniejsze opakowanie. Jednak z pewnością zaopatrzę się w jeszcze jedno większe opakowanie. Uważam, że produkt ten jest bardzo wydajny, a co najważniejsze wspaniale działa na moją skórę, która już po pierwszym użyciu stała się niezwykle miękka i nawilżona. Kolejnym plusem jest fakt, że mimo tygodniowego zaprzestania używania balsamu ten nadal utrzymuje wspaniałe efekty na skórze. Z początku wydał mi się trochę drogi. Byłam wręcz przekonana, że z pewnością nie będzie wydajny i skończy się dosłownie po kilku użyciach. Jednak firma NIVEA ponownie, bardzo mile mnie zaskoczyła. I z pewnością będę chętnie dalej testować ich produkty :)

Jeżeli masz inną opinię na temat tego produktu to koniecznie podziel się nią w komentarzu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Looped Slider