WYZWANIE : W zdrowym ciele zdrowy duch


Po bardzo długim czasie postanowiłam wreszcie przystąpić do działania. Wymagało to ode mnie wiele rozmyśleń i determinacji, aby powiedzieć TAK ZROBIĘ TO, DAM RADĘ. Tak więc dzień dzisiejszy jest nieoficjalnym początkiem, w którym wszelkie niezdrowe potrawy wymieniam na te z wielką ilością witamin i innych substancji odżywczych, a także powracam do swoich treningów, które niegdyś tak uwielbiałam. Mam nadzieję, że i tym razem uda mi się utrzymać systematyczność. A co najważniejsze poprawić swoje zdrowie, które ostatnio nie ma się najlepiej. Wszelkie relację z wyzwania ukażą się na blogu 29 grudnia. Opowiem Wam wtedy jak mi szło, czy miałam gorsze dni, a jeżeli tak to jak sobie z nimi radziłam i jakie nowe, zdrowe przyzwyczajenia udało mi się wypracować, a nad czym muszę jeszcze popracować :)

Oficjalne rozpoczęcia 29.10.2014r.
Oficjalne zakończenie 29.12.2014r.

Jeżeli Wy także planujecie przystąpić do wyzwania koniecznie dajcie mi znać o tym w komentarzu pod tym postem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Looped Slider